Julpyssel

Hjälp!!

Jag behöver komma på en massa pyssel för barn.. Barn mellan 4-12 år..
Det är en ganska så omfattande grupp egentligen.. Hm.. Att då komma på pyssel som är lätt och fungerar för alla..
Det ska passa alla, det ska vara lätt, det ska gå fort..
Nån som har någon bra ide?

Jag hittade lite små stubbar man kunde måla och göra små tomtar av.. Det kan ju fungera..
Sen julkort det kan ju alla göra och det fungerar för alla, men det känns lite fattigt med bara som sakerna.
Vad kan man mer komma på?


Jag älskar att pyssla, det e ju helt sjukt roligt att få pyssla och pilla. Men nu har jag ide torka, precis när jag egentligen behöver ha en hel hög med ideér, då har jag inga! Attans..

Så nån som har nåt bra förslag??

Kommentarer
Postat av: Karin

smällkarameller:) sånna här hjärtan!:) av papper, som man flätar

2008-11-19 @ 13:13:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mamma

Gör kartonger, dekorera. Du vet hårt papper som man viker. Jättefint med egen designe. Cernit lera, små tomtar som du gjorde. Kristyr dekorationer till granen. Titta runt på nätet, eller få tips via panduros hemsida. Finns att ladda ner ide ark. Lycka till.

Kram

2008-11-19 @ 17:59:26
Postat av: Jenny

Pärlplattor, smällkarameller, baka pepparkakor(finns ju sån där färdig deg), rita.... Sök på internet på pyssel så kanske du får nått tips....

2008-11-19 @ 17:59:40
URL: http://www.jennymahlberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0