Kaffe :)


Yees.. Började morgonen med en Kaffe så klart! Det börjar att bli en aning dyrt nu att köpa kaffe varje morgon..
 Men jag slog en pling till min "Boss" och sa det att jag tycker att nu är det dags att han ser till att jag kan få kaffe på jobbet.. Han skulle se över det iaf : )  Bra bra!

Men åter till dagens kaffe.. Jag har ju provat så gott som alla ställen som finns här omkring nu för att få kaffe..
Idag tog jag ett ställe som jag inte brukar ta, som jag faktiskt inte har provat innan..
Men det är bara för att jag anser det vara dyrt kaffe hos dem..
Kaffet var inte billigt idag, men guud så gott det var! Värt varenda krona!!

Coffe Romer - 26:- (liten latte personalpris)

Gjort med nymalet kaffe, färskt kaffe! Det är annat än att ta en kaffe på pressbyrån det ; )

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar kaffe:)

2008-11-18 @ 11:06:53
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0