Morning


Tokigt stressad i morse, det är inget vidare! Ingen aning om varför jag ofta får till det så att jag blir så stressad..
Det är väl antagligen för att jag lyckas dra ut på allt till sista minuten.. Men varför?
Halvspringa ner till bussen för att snabbt in på Donken och få med mig en kaffe.. Fick till å med tjejen där inne att bli en aning stressad, det smittar! Snabba steg sedan till bussen med en varm kaffe i handen..
Det var min morgon det.. Sen e jag ju sån att jag har inte lärt mig att dricka mitt kaffe utan mjölk och socker ännu.
Så när jag väl ska till å blanda ner mitt socker, ja då finns det ingen mjökl i! Alltså stress betyder kaffe utan mjölk..    
*#"*!?#¤% Så glad blev jag av det..
Stanna till hos en bekant på GameStop på vägen till butiken..
-Jag är grinig, fick ingen mjölk : (
Men det hade han, fast den stod bakom en massa massa kartonger så det gick inte att komma åt den heller..
In på pressbyrån för att få mjölk, det fick jag äntligen! : )

Så nu kan jag dricka min kaffe.. Fast den hade hunnit bli kall.. Men men.. Kaffe med mjölk iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0