Norskfisksoppa

Fast.., jag vet inte om jag kan kalla det norsk fisk direkt.. Men det var iaf norsk fisksoppa, det var vad det stod på förpakningen.. Det var det som blev middagen idag.. Fast jag la till lite egenstekt lax med för utan den skulle jag nog säga att den där fisken den var obefintlig.. Faktiskt väldigt gott med soppa tycker jag : )
Men jag e sån att jag vill att min soppa ska vara tjock och krämig så jag hoppar över det där med att ha en massa vatten i, byter ut den större delen mot mjölk.. Det blir så mycket krämigare då tycker jag.
Så var det med det..
Inte ett dugg intressant skulle jag väl säga men ändå.. Så var det med det.. Hehe..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har ätit den och tycker den är jättegod. Extra fisk behövs. Man kan även ta lite grönsaker. När det ska va lite extra brukar jag ta hälften mellangrädde och hälften mjölk. Då får du den dära krämiga, det ultimata. Gott Gott

Kram

2008-11-19 @ 08:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0