Noskapin


Det är fina grejer det.. Om jag nu bara kunde sluta hosta.. Jag gillar inte att ha hosta, det är en ständig irriterande känsla i min hals.. Den går inte att hosta bort.. Skulle typ kunna tänka mig att ta en ordentlig borste och bara köra ner den i halsen på mig själv.. Då kanske det slutar att klia! Åå.. Vaknade dessutom tidigt som bara den pga att jag hosta 05.30, spännande va? Ligga vaken och torr hosta, det e allas dröm va?
Kommer väl få magrutor eller nåt innan det här är klart! Jäkla tider. Gillar inte alls att vara sjuk : (
Ändå måste man jobba.. Tänk om man bara kunde ligga hemma med en STOR kopp varmchoklad eller nåt å bara tycka synd om sig själv..

Kom å bädda ner mig!!


























Kommentarer
Postat av: Beccsan

mm. jag känner igen det dära.. Inte såå spännande

2008-11-24 @ 17:37:02
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ta varmt vatten med honung och citron, de har jag alltid sagt. Bra är det. Ta de lungt så du inte blir riktigt illa däran.

Krya på dig

Kramar

2008-11-24 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0