Nyttiga jag.. NOT!



Jag är verkligen inte nyttig! Matvanor med bestämda tider vad är det?
Hm.. Anna älskar sallad, men det går ju inte bara att äta sallad..
Så vad blev det av det då? Jo det blev sallad med ungsbakade tomater och pommes..
Låter det nyttigt eller?
Njae det skulle jag väl inte vilja påstå.. SPECIELLT inte när det är kl 22.45 typ..
Ne det är inte nyttigt alls att äta vid den tiden inte alls..
Inte är det bättre heller att jag sitter här vaken just nu.. Men vad gör jag?
Jo jag sitter ny äten och vaken..
Blä på mig.. Skärpning fröken Eriksson så här kan man inte grejja..



Det få vara någon ordning på torpen snart..
Jag borde typ "adoptera" mig själv å vara lite sträng snart ;  )

Kommentarer
Postat av: Karin

MUMS:)

2008-11-28 @ 09:48:45
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Mamma

Men det kan vara gott....

Kram

2008-11-28 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0