Offer?!?

FÖRSVUNNA I september överföll någon överföll Daniel Olsson


Hur är det egentligen med det där? Det är ju iaf så att man funderar.. Det är lite smått läskigt när det ändå är folk som man känner igen.. Man har en aning om vem det är.. Så nära men ändå så långt borta..
Har det inte lite att göra med vem/vilka man beblandar sig med?
En sån sak som vem man ska välja att ha och göra med det väljer ju ingen annan än en själv..
Så jag vet inte om jag vill kalla dem offer, det är snarare familjen som är offren eftersom att det är de som har blivit lurade. Det är dom som lider. Men det vet jag ju iof inte helt säkert det kan ju hända att dom andra lider med.
Men på nåt sätt så känns det som att dom har satt sig i sitsen själva om dom nu har valt att göra som dom gjorde..
Eller har dom inte valt det? Hm..
Det kanske är en aning hårt att säga att dom får skylla sig själva, för jag menar inte rikitgt det heller..
Det finns säkert anledningar till att dom gjorde så om dom nu gjort det.. Men antagligen är det ingen som har tvingat dom.. Bara tråkigt när det går så långt..
Tråkigast av allt är väl att det drabbar så många andra än dem själva i slutändan..

Frågan e ju.. Vem/vilka är offren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0