På jobb..


Ja då var man på jobbet igen, fredag och allt.. Men jag har listat ut att det hjälper inte mig..
Det blir ingen helg för mig alls.. Buhu.. Nee men jag har väl ställt till med det själv får jag väl säga..
Har man två jobb så har man..

Så idag blir det Torp hela dagen.. Eller iaf fram tills att jag slutar. Så en lugn kväll utan en massa bestyr hoppas jag!

Imorgon Lördag, då blir det Harrys hela dagen. Jag menar verkligen heeela dagen. Börjar 11.00 och slutar nog 02.30.

Söndag så blir det torp igen. Då är det från 10.45 - 17.15 eller nåt sånt..

Visst låter det som en helg att bara slappna av på?
Eller kanske inte.. Men men.. Jag gillar ju att jobba.. Vad skulle man göra utan jobb?
Jag skulle nog städa sönder min lägenhet eller bli en "kaffe böna" pga en massa massa kaffe.. 

Undra vilket som är värst/bäst? 

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja kanske djävulen som klätt ut sig:p

2008-11-28 @ 10:59:25
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mamma

Jo, nog kan man jobba alltid... men ibland blir det för mycket av det goda.

Kanske dags med några lata dagar i skogen...

Puss och kram

2008-11-28 @ 14:28:53
Postat av: modern

Tänk om det fanns något mellanting. Ibland är jag avundsjuk på "lediga" människor men oftast inte.

2008-12-01 @ 09:28:23
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0