Pang!


Ja det va va det sa.. Eller kanske snarare kras eller hur man kan  förklara det.
Mina kära katter tyckte att det var kul att riva ner ett glas som stod i soffan.
Ganska dumt ställe att lämna ett glas på så jag får väl skylla mig själv.
Vilket fall så var det den smällen jag vaknade av. Hostat och haft mig inatt med.
Somnat om eftersom att jag ändå inte kommer att jobba förän kl 17.00
Så jag hade ju en massa tid i världen att sova och ta igen missad sömn.
Men det tyckte då inte katterna, så jag vaknade väldigt snabbt!
Satte mig bara rakt upp i sängen och såg glaset.. Attans!
Bara att kliva upp och sätta igång att plocka upp bitarna och dammsuga.
Inte alls kul måste jag säga. Hm.
Ja men det va mitt uppvaknande och min morgon det..
Trevligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0