Plugga?


Hm.. Det är något som jag inte har tänkt på, på väldigt länge.. Jag har ju inte funnit någon anledning till att plugga eftersom att jag inte har vetat vad jag har velat bli..
Men idag när jag satt på bussen så fanns det där ett litet plakat eller vad man ska kalla det från HV (Högskolan i Väst).
Det gav mig en funderare, det ligger nära och dom kanske har nåt som jag skulle gilla..
Så jag tog å surfade in på deras sida nu, å vet ni vad?
Vad hittar man.. Jo nåt som kanske skulle passa mig..

Ledarskap inom detaljhandeln 120 hp

Det känns alldeles lagom måste jag säga, det är två år och det innefattar en massa saker som jag redan har jobbat med. Eller kanske inte riktigt men det är sånt som jag har varit i kontakt med och ändå skapat ett intresse för.
Sen så med den utbildningen så finns det mycket större chans att få jobb som jag har tittat på men tänkt
"äh, det är ingen ide jag kommer ändå aldrig att få det jobbet..."
Det här kanske är just det jag borde läsa.. Hm.. Å jag har behörig het till att göra det med : )

Nee nu måste jag sätta mig ner och tänka ett tag.. Om det är värt det..
Det verkar ju som att dom bara har start på hösten för den utbildningen, så jag har ju både tid att tänka och spara pengar : ) Två goda ting i ett! Underbart!


Kommentarer
Postat av: queenpeach

låter ju jättekul ju! Kolla gärna in in blogg o webshop direkt från bangkok!

2008-11-18 @ 11:42:00
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: modern

Känner flera som går den och de säger att de tycker den är bra och rolig att gå. Flera av mina HP-elever ser ju det som en naturlig fortsättning till Handel hos oss.

2008-11-18 @ 11:55:12
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Heja!

Det är aldrig för sent att plugga. Jag hejar på dig. Kanon idé. SÖK

Kram

2008-11-18 @ 12:31:43
Postat av: Nea

Jag har søkt, skickade in CV i går kvæll men du,... dom søker æven fler på Eniro just nu,.. ifall inte vi kommer till dig, så kanske du kan komma till oss =)

2008-11-18 @ 16:20:37
URL: http://andreaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0