Räkfrossa


Mm.. Smarrigt värre! Det var suuper gott! Igår kväll blev det en räkfrossa på Cheers. Mysigt var det och gott var det.
Kan jag varmt rekomendera till flera : ) Själv ska jag helt klart dit igen! Gotti gott! En massa massa räkor, majonäs, aioli, citron, bröd och ett glas vitt till det.
Så mysigt och trevligt, det enda som inte är nåt vidare är väl det där med att skala dom små jäklarna.
Det tar en massa tid, men det är ju alltid värt det när det är klart : )
Trevligt sällskap var det med, my secret, Marita och Rikard och jag. Åt och hade det trevligt sen blev det en snabb vända in på Harrys för ett extra glas och lite Mordillo spel : )
När vi skulle gå så stod det en polisbuss utanför, det var visst någon dum *#%&"* som sabbade toaletten.
Så onödigt, förstår inte poängen med att gå å ha sönder saker. Men farbror blå var ju där så det löste sig nog.
Jag var inte kvar för att veta hur det gick i med det hela, men jag får nog veta idag..

 

Hade iaf en jätte bra kväll igår.. Det var härligt att bara slappna av en sväng! Slappa umgås och äta gott,
kan man önska sig så mycket mer av en torsdag?
Det gör inte jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0