Sista.,.,


Sista dagen på den här veckan är det faktiskt.. Här sitter jag och väntar..
Men vad väntar jag på? Ingen aning.. Typ att det ska bli kväll och dags att sova igen kanske?
Ne men det kommer nog nåt kul med denna dagen med.. Kanske göra det som jag inte har hunnit göra igår..
Typ städa klart.. Fick börja tidigare igår då det kom in två stor beställningar, men den ena visade sig senare vara en bluff!
Dumma människor! Han bara jäklades, kom in och beställde mat för 25 personer men kommer inte!
Det va inge vidare en massa extra personal och förberedelser för ingenting!
Ajaj.. Så jag satt där i min garderob två timmar tidigare för inget!


Idag har jag hunnit med en fika med Sandra igen : ) Mycket trevligt!
Nu ska jag sätta mig och titta på tv en stund innan jag får för mig att ta tag i lite vettigare saker..
Känner mig inte alls pigg på att ta tag i städningen idag.. Men det är ett måste även om man inte vill..
Jaja..

Skrives!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Idag har vi inte gjort ett skapandes dugg... Men bakat. Finns bild på bloggen. Lite sne...

Hoppas annars helgen varit bra.

Ringer imorgon kväll

Kram

2008-11-16 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0