Sjukt SUGEN


Åå.. Jag är så sugen på att skaffa hund igen.. Jag vill, jag vill!
Men som det är just nu så har jag ju varken tid eller råd.. Så det går inte alls  : (
Fast jag skulle bra gärna vilja.. Får jag jobb inne i stan igen så ska det bli mitt mål!
Då har jag så nära och bra hem så att jag kan springa hem till lilla vovven på rasterna..
Saknar det där med att när man kommer hem så blir man välkommnad av sitt lilla Hjärta.
Nog för att katterna kommer och hälsar på mig dom med, men det är ändå skillnad på katter och hundar..
Det är STOR skillnad.. Jag vill, jag vill!
Någon sa nån gång att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge..



Fast jag vet ju inte ens va jag vill ha för ras än.. Kan inte riktigt bestämma mig..
Men jag har fått för mig att jag vill ha en Liten vovve som ska heta Moa..
Ingen aning om vart jag fick det ifrån, det bara dök upp när jag tittade på en vovve..
Fast det e klart det kanske lika gärna är en Bella som jag tittar på.. Haha..

Kommentarer
Postat av: Karin

men guuud vilka söta:D

2008-11-21 @ 13:47:04
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

hehe låter så roligt när folk säger "redaktionen", blogg.se är ju bara ett litet kontor där sex pers allt som allt jobbar liksom:) men jag har det prima:)

2008-11-21 @ 13:53:26
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Josefine

Så söta:)



Puss&Kram josse

2008-11-21 @ 16:21:21
URL: http://josefiiiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0