SMS :)


Det blev ju en bra start på dagen trots allt! Jag trodde inte att det skulle bli nån superdag precis..
Det kändes då inte iaf inte så när jag klev ur sängen i morse.. Men jag fick ett sms.. Jag ringde en god vän förra veckan men inte svara hon inte.. Nee!
Så jag tog och skickade ett sms till henne för att säga att jag tänker på henne..
Försöker att skärpa mig med att höra av mig.. Men än har jag lååångt kvar innan jag blivit bra på det..

Vilket fall som hellst så fick jag nu ett sms från henne.. Hon sa det att hon svarade inte för att hon jobbar så mycket..
Hon jobbar på ett annat köpcenter, men jag tänkte på att ibland är hon på samma köpcenter som mig... Så..
Jag tog å ringde, å vet ni vad?!?
Hon ska jobba här idag! Så vi kan ses idag, jag får träffa min goa vän som jag inte har sett på över ett år!
Det ska bli så kul! Jag bara sitter här och väntar nu på att jag ska bli avlöst så att jag typ kan springa bort och ge henne en kram!!

Jag umgicks med henne dagligen när jag gick i gymnasiet, så många skratt vi har delat hon och jag! Men nu pga att vi bor i olika städer, nära men ändå långt borta.. Det bli ju så när man måste jobba, vad händer med fritiden?
Jo pga det iaf så träffas vi typ aldrig :(
Men idag ska jag få träffa min vän! Jag är så glad så glad!


Jag vet att jag är super kass på att höra av mig!
Men jag jobbar på det!
Rom byggdes inte på en dag!  ; )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är inte alltid hur ofta man hör av sig. Utan att man just gör det.

Kram

2008-11-17 @ 11:08:46
Postat av: Mamma

När det gäller sängen... det är på G. Det blir ben. Måste bara till Ikea först....

2008-11-17 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0