*Snow*


Jaa äntligen snöar det i Uddevalla! Det kom visserligen lite snö i förra veckan på torsdagen.. Men den var knappt märkbar.. Men nu snöar det här! Det bara yr, en massa små flingor som faller ner : )
Tänk om det kan fortsätta så att det blir riktigt vitt. Det vore väl för härligt?
Jag gillar när det är vitt, när det är sådär mycket så att det bara knarrar under skona när man går.
Det är mysigt då : )
Mörkt ute, lite ljus, stjärnklart och snö som knarrar under skona.
Då trivs jag!

Tänk om jag bara kunde ha min kamera nära till hands nu.. Men självklart inte!
Så fort jag får tag i den så ska det fotas!
Hoppas att det stannar tills dess : S

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det ska vara en femton minus också, då knarrar det gumman! I lördags hade jag -18 här hemma. Fast jag bor på värsta stället, uppe i byn typ 500 meter bort där var det -12.

Saknar dig tänker på dig, puss o kram!

2008-11-24 @ 17:11:44
URL: http://isabolle.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi har snö. Jag lovar.

Kram

2008-11-24 @ 19:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0