Sova..


Nee nu är det dags att sova för idag..
Jag måste sova, klockan är massor och jag har redan en som ligger här bredvid mig och snarkar.. Hihi..

Då är det väl ändå dags för mig att gå och lägga mig med, inte en minut för tidigt egentligen..
Jag är så sjukt dålig på att gå och lägga mig, just nu så är ju klockan bara barnet!
Det brukar ju inte vara innan 00.00 å klockan har lååångt kvar till att bli det med känns det som : )
Jag har en chans!

Bara för att...

Jag har bara druckit 2 koppar kaffe idag, det brukar variera mellan ingen kopp till 2-3..

Lilla Mamma jag ska ringa!. Jag lovar..
När? Ingen aning.. Men din telefon fungerar den med va? : P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu ska du inte vara sån.... vi är lika goda kålsupare tror jag.. Kommer på saker alldeles för sent.

Som ex. skulle skicka efter en röd fin klänning. Och när jag väl kommer till kritan, ja då är den slut. Typiskt.

Kram

2008-11-13 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0