Total torsk med minneslucka!


Ja total torsk eller nåt.. På batteri.. Min lilla nalle gick och dog!
Eller rättare jag stängde av den en sväng för att slippa det irriterande ljudet som den ger ifrån sig när den ska gnälla om att det är lite batteri.. Men vad händer sen då?
Jo självklart en tillfällig minnesförlust!
Tappa totalt bort mig! Hade inte en aning om vad jag hade för pin till min lilla nalle..
PANIK! Vad gör man ?? Tänk tänk.. Jo det va bara att leta rätt på den lilla brickan som kortet kom med..
Vad häder då?
Jo det visar sig ju självklart vara samma jäkla kod som jag knappade in!
Varför i hela fridens namn skulle den göra så mot mig?
Gah! Trodde nästan att det var kört där ett tag!
Verkligen inte roligt, utan telefon =

ingen klocka
ingen kontakt med om världen
inga telefonnummer
inget larm


Det är många små saker som går mig förlorade utan telefon.. Hjälp!
Jag ska nog ta å fixa en "back up" eller va det heter..

Men nu... SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0