Vilken dag..


Ja men då har min nästan lediga dag börjat.. Är halv ledig idag skulle man kunna kalla det..
Jag ska ju jobba ikväll kl 20.00 på harrys men innan dess ska jag:

  • scanna papper för att skicka
  • fixa med andra papper till a-kassan
  • städa
  • tvätta
  • diska
  • fika
  • dela ut flyers..

Det är vad jag ska göra på min så kallade lediga dag.. Sen om jag känner mig sådär jätte ledig med alla dom uppgifterna att göra.. Hm.. Nja det vet jag inte riktigt.. Men det blir nog bra ändå : )

Ska dela ut flyers åt harrys så det är väl lite jobb det med..
Så nu måste jag hoppa in i duschen för att sedan slänga in tvätten så att det är ordnat innan jag springer ut och delar ut flyersana.. Å i samma veva som jag gör det ska jag passa på att ta en fika med Sandra : )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fullt upp..

Inga bilder idag. Blir nog imorgon. Det har snöat hela dan och Erik vill inte gå ut. Hoppas vi kommer ut imorgon.

Kram

2008-11-15 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0