80-talist..


Vad säger ni? Stämmer detta, är det så? Nu undrar jag..
Jag ska göra mig ett eget litet projekt tror jag.. Hm.. Hehe.. 80-talet!
Here I come ; )


   

80-talisterna köper kravmärkt mjölk, har luffat runt i Thailand och vill köpa unisexkläder till sina barn. De får ångest vid tanke på pensionssparande och smältande glaciärer. Befinner sig i ett konstant tillstånd av beslutsvånda. Vill välja rätt partner, rätt utbildning, rätt outfit, rätt karriär, rätt diet, rätt bostadskö och rätt kontakter.



från metro.se



Kommentarer
Postat av: modern

Jag var ung på 80-talet och inte tänkte jag ett skit på något sådant. jag tänkte på Carlia och jag tänkte på "disco" sedan kom då becca... slut på party. Jag tyckte jag var världens bästa mamma och Becca var en tyst, lugn och sovande baby. Det där med världens bästa mamma fick jag ångra när jag fick Kristina. Skrikande, fäktande ej sovande baby.

2008-10-18 @ 19:33:22
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0