Gubbar "#@*%*



Jag gillar inte Gubbar! Det finns så många sorters Gubbar.. Men jag har kommit på att jag gillar dom inte!
Det finns ju surgubbar, snuskgubbar, arga gubbar och fula gubbar..
Sen finns det säkert flera flera till som jag inte kommer på nu! Jo sånna där viktiga jäklar "jag vet och kan allt"..
Det va väl typ en sån som jag irriterade mig på just nu!
En sån där som säger:
- men du lilla gumman..
Gaaah! Det finns nog inget värre än gubbar eller människor som står/sitter eller vad dom nu gör.. Vilket fall att dom säger just dom orden.. Jag tycker att det är så illa.. Eller ev. lilla vännen.. Varför ska dom säga så?
Det är faktiskt inte trevligt.. Undra vad man kan hitta för motsats till det..
- Hörru nära graven Gubben..
- Ja, vill du ha hjälp att hitta din käpp?
Ne jag tycker nog inte att något av det passar.. För jag tycker inte att man säger så heller..
Den klassiska..
- Ska jag hjälpa gubben över vägen?
Nee vet du vad! Inget mer lilla å inga fler gubbar tack!



www.davey.se

Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns goda gubbar oxå... dom som börjar med Jord

Ska hälsa från faster.

Kram

2008-10-04 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0