Hallosan..


Njae.. Jag vet inte jag om jag kan påstå att jag är jätte glad för att det är fredag..
Det blir ju ändå inte ledigt för mig innan inatt nån gång.. Men va tusan.. Jag ska på Hårdrockskväll ikväll!
Låter sjukt spännande va? Hehe.. Nope! Jag ska jobba på den.. Å vad jag vet så är det ju inget jag gillar..
Men jag får sätta mig där å le så snällt och säga välkommen till dem som faktiskt gillar det..
Så får jag väl se sen när det är över om jag har lika ont i huvudet som jag brukar ha efter RockaBilly..
Blir nog fint detta : )

Här är jag ikväll...

Kan nog hända att jag är där imorgon med..
Men man vet aldrig.. Känner mig ju inte helt 100% i hals å allt va det är..
Så det är inte någon säkerhet det inte,.. Men maby baby!

Kommentarer
Postat av: mamma

Man kan ju använda hörselskydd...

De skulle jag ha gjort.

Kram

2008-10-04 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0