Helg.

Ja som vanligt så tar jag helg när det är helg.. Haha..
Det blir då inte mycket skrivet i bloggen när det är helg iaf..
Jag har heller inget vettigt att skriva just nu.. Klockan är allt för mycket för det!
Det blir till att sova nu ganska så genast.. Gäller att blunda fortast möjligast så att jag inte ser allt som jag egentligen borde göra.. Borde och borde kanske man inte ska säga.. Men det känns sjukt stökigt här just nu..
Har inte städart ordentligt på en hel vecka : S
Urk! Inget vidare det inte..

Just det ja... Förlåt Becca för att jag inte ringde idag.. Får ta det en annan dag!

Nu är det vart fall natta..
Natti natti..

Kommentarer
Postat av: Beccsan

Ingenfara gummsan, ring ikvæll om du vill prata!! puss så længe

2008-10-06 @ 08:23:25
URL: http://rkittelsen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sova bör man...

Tror inte jag sovit så mycket förut som jag gjort den senaste veckan.

På onsdag påbörjar jag min resa till Borås.

Kram

2008-10-06 @ 11:23:18
Postat av: Mamma

Saknar mer bilder av dig och din vardag.

Det är så roligt att se.

Sparar allt.

Kram

2008-10-06 @ 11:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0