Hemma hos..

Mm.. Då var man hemma igen då..
Jag blev inte kvar på jobbet hela dagen : ( Satt och frös å svettades om vart annat.. Så det var bara att ge upp och gå hem.. Fasen, jag som ville vara på jobbet nu ju.. Ingen lust att sitta hemma i flera dagar och inte göra nåt.. Men nu är jag tillbaka hemma igen..
När jag kom hem så när jag kom hem hade den lilla familjen flyttat ut i hallen igen..
Dom ville visst inte bo kvar i badrummet längre.. Men Rambo han var ute å gick på egna små äventyr.. Hehe..


Små söta bilder på pisse katterna : )
Men som sagt så va Rambo ute på sina egna äventyr.. Varför vara med dom andra när man kan vara som man vill?
Jag tror nästan att det är hans filosofi.. Lilla Diva hon mest bara sitter just nu.. Lillan hon bara piper och piper.. Undrar vem det är hon ropar på.. Å så ha vi Leon, han försöker hålla tempo.. Men Lillan e nog snäppet värre än honom..
Dom e så sjukt söta allihop och det har börjat att bli lite lek och bus med dom nu : )
Snart så kanske dom springer efter ett snöre!  Än så länge så reagerar dom inte på någrar röselser på det viset..
Dom sitter bara och kollar på mig.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kryp ner i sängen.

Det gjorde jag igår...

Ska försöka hålla mig vaken ikväll så jag kan ringa.

Kram

2008-10-02 @ 08:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0