Kom igen nu!


Ja då var det dags.. Telefonen ringde!
Vad sa dom i telefonen.. Jo, på måndag e det dags för en intervjuv..
Så jag hoppas hoppas att det kommer att gå bra : )
Om det går bra, ja då betyder det att jag har jobb igen!
Det skulle inte sitta fel det inte.. Jag hoppas verkligen att jag får jobb..
Jag vill ha ett jobb.. Det finns inget tråkigare att sitta hemma..
Det är helt lagom med en vecka.. Det är mer än lagom.. Det är nog!
Jag vill inte sitta hemma.. Det är väldigt tråkigt att sitta hemma och inte ha nåt att göra..
Så snälla säg att jag får mig ett jobb nu då!
Det borde inte vara helt omöjligt.. Så nu håller jag tummarna för mig själv iaf!

Det var väl det som var roligt som jag kunde säga..
Sen så vet jag inte vad mer jag kan skriva..
Jag ska jobba ikväll, spännande va?

Harrys 18!! Wow.. Finns det nåt bättre?! Haha..

Kommentarer
Postat av: Mattias

Håller tummarna för dig åxå! Vet hur de e å sitta hemma å va rastlös! Man blir juh tokig för mindre ;o)

2008-10-24 @ 19:43:37
Postat av: modern

Jag håller tummarna för dej, tjejen

2008-10-24 @ 22:33:04
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: mamma

Du kan.

Du vet att om du vill så blir det så

Håller alla tummar.

Ring

Kram

2008-10-26 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0