Lunch dipp


Gårdagens rester.. Mmm.. Gud så gott.. Haha..
Det känns ganska tråkigt att sitta och äta rester egentligen.. Även om det är gott så smakar det ju precis samma som dagen innan.. Det blir som inte så spännande..
Fast igår så trixa jag lite med maten, så den var ganska spännande.. Men bara igår.. Idag visste jag ju redan hur det skulle smaka.. Hm.. Boring!
Men men.. Det jag gjorde igår iaf var att jag tog dippen från måndagen, ja jag lyxade en måndag med chips och dipp : P
Vilket fall så blev det dipp kvar, som vanligt..
Så jag tog och använde den för att göra sås till maten igår..
Å det blev riktigt bra.. Tänkte det att det är ju ändå goda kryddor och det är dumt att slänga den om man kanske kan använda den till något annat.. Hehe..
Så det blev den "dipp-sås" med frästa grönsaker i och lite ris.. Väldigt gott om jag får säga det..
Gott igår, helt okej idag.. Men ändå sååå tråkigt.. Haha..
Som det kan vara..

Men men.. Släng inte dippen!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej!



Min mobil har legat i väskan hela dagen, fy mig!

Får ses en annan dag!

Ha det bra

Kram kram

2008-10-15 @ 15:08:05
URL: http://himmelskrora.blogspot.com
Postat av: mamma

Rester är inte dumt.

Här blev det pärstampa med korvstroganof...

Kram

2008-10-15 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0