LunchTimma/r


Nu har jag lunch igen.. Jag har tänkt på vad stor skillnad det är på hur lång lunchen känns..
Ena gången känns det som en evighet innan den är slut.. Andra gånger är den över innan man kanppt hunnit att äta känns det som..
Tänk att tid kan variera så.. Men det måste ju ha att glra med hur mycket eller lite man har att göra eller vad man gör helt enkelt.. Men det är ändå ett väldigt lustigt fenomen..
Dom säger ju att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.. Men om man bara sitter och väntar, går inte tiden otroligt långsamt då?
Då kanske det blir att man vänta för länge iaf? Eller vad blir det av det..?
Hm.. Man får helt enkelt se till att alltid ha någon typ av tidsfördriv till hands.. Det är nog så man klarar sig bäst tror jag..
Min lunch tog lååång tid idag.. Hade med mig mat, då går allt så snabbt och det finns en massa tid kvar när man ätit klart.. Men men, det är bara att njuuuta : )

Kommentarer
Postat av: mamma

Tugga varje tugga många gånger om...

2008-10-04 @ 17:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0