Morgning


Ännu en ny dag.. Idag när jag vakna tänkte jag "Ne nu jävlar!" Jag vill inte vara sjuk mer..
Så nu sitter jag på jobbet igen... Å jag tänker inte vara vek idag och gå hem.. Nee det funkar inte..
Fast jag måste hem snabbt till lunchen då.. Men det är ett undantag man måste ju ha mat!
Men annars så tänker jag inte ge mig! Funkar inte att ligga hemma och gnälla inte..
Jag tror att allt beror på fisksoppan som jag åt igår : ) Helt säkert..
Soppa ska man ju äta när man är sjuk eller var det inte så?
Fast det kanske var kyklingsoppa... Men kan man inte äta det så får man ju ta nåt annat..
Man tager vad man haver eller? Hihi..


Det var ju inte den soppan jag åt.. Men den såg god ut den med tyckte jag : )
HIttade bilden på nätet men tappade adressen : ( Riktigt illa med tanke på att det fanns recept med..
Jaja.. Får söka upp den en annan gång..
Nu ska jag äta smörgås : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den ser god ut.

Själv gör vi (jag och eleverna) en fiskgratäng med räkor och mos.

Den ser god ut i ugnen.

Vila mycket nu så du blir riktigt frisk.

Kram älskar dig

2008-10-02 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0