Mums..


Då var det dags för lunch idag igen då : )
Det var inte mer spännande än så! Mat äts det varje dag, men idag så blir det en såndär god Felix paj med grönsaker.
Den e så god så, men jag vet inte om jag bli mätt på det så det får bli en avokado till det med : )
Sen är jag nog så nöjd så nöjd..
Väntar bara på att kollegan min ska prata klart i telefonen.. Men jag hoppas att hon får till det innan hon lägger på!
Det e hon allt värd, suttit här för sig själv i två dagar för att dumma jag har varit hemma och varit sjuk.. Hm..
Inget jag kan göra nåt åt.. Bara är så..
Känner mig för den delen inte helt pigg idag heller.. Fryser och svettas om vartannat..
Å så har jag en jäkla hosta.. Ska nog ta min en alvedon till lunchen med..
Men nu springer jag, bli jag inte bättre må jag gå hem igen..
Hm..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat

Inte bra att gå för tidigt tillbaka till arbetet. Hoppas att du är ledig i helgen nu då så du kan bara ta hand om dig.

Kram

2008-10-01 @ 14:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0