Natt natt


Mm.. Det är dags att sova nu.. Sova bör man om man ska orka med att vara vaken nån gång ibland med..
Dålig på det där med att gå och lägga mig jag.. Men jag tänkte att jag skulle ligga i säng innan kl 00.00 idag..
Tror ni att jag klarar det? Hehe.. Hoppas iaf!

Har grejat en massa idag precis som alla andra dagar.. Städat lite smått och så har jag tvättat..
Bråkat med den där jäkla stugan som alla andra gånger.. Guuud så tröttsamt det är!
Nästan så att bara tanken på det får mig att somna..

Kan ju vara bra det för nu är det dags att sova..


Mamma.. Du ville ha bilder ur vardagen? Eller var det inte nåt sånt?
Det blir nog inte mer vardagligt än såhär tror jag..  Hahaha..


Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hehe ska du inte ha gurkskivor för ogonen åxå? =) Va e de för stuga du bråkar me...låter märkligt ;op gonatt tjejen!

2008-10-07 @ 23:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0