Natte dags..


Ja en gång igen så är det dags att gå och lägga sig..
Det känns som att man inte ens hinner vakna innan man ska sova..
Vad är det för liv man lever egentligen?? Hm..
Har ju inte ens varit utan för lägenheten på hela veckan.. Jo jag har gått till jobbet..
Men inte mer än så.. Jippie..
Ska försöka att sova nu så att jag kanske kan vara lite utvilad när jag vaknar imorgon..
Hm.. Jaja.. Det blir nog bra det här..
Nån som har ett jobb till som dom kan ge mig?
Slipper jag sitta vid min dator och pilla.. Haha..


Nån som e sugen på att shoppa hus??
Till SALU:

Två hus med mord eller misshandel innanför väggarna..
Jaa där vill jag bo.. Not!



Sweet Dreams!                                                                                                                              Moahahahaha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0