På tiden..


Ja det är då på tiden att jag ska ta och sätta mig ner och skriva några rader om allt..
Men det finns så mycket att skriva om.. Vet egentligen inte i vilken ände jag ska börja..
Gud hjälpe.. Eller? Ne så illa är det inte men det är ändå en hel del som jag skulle behöva skriva en rad om..
Behöva och behöva kan man väl inte heller säga.. Men som jag skulle vilja skriva om..
Det är som sagt så sjukt mycket som jag skulle vilja skriva om..

Så vart börjar man?

Nu ringer min telefon.. HAha.. Då tar vi den..
Får skriva mer sen..

Saker att ta upp..

  • vad jag jobbar med nu
  • mina små kissar
  • förlust
  • vinst - men jag vet inte om jag vill säga nåt än..

Det är som sagt en del.. På gott och på ont..
För det där är nog inte allt..
Men det jag hinner innan jag ska springa..

 ----------------------- >  Vart ska Anna nu då??


Kommentarer
Postat av: mamma

VA

2008-11-02 @ 21:08:10
Postat av: FrostMaryanne

If you are willing to buy a house, you would have to get the personal loans. Furthermore, my sister always takes a bank loan, which occurs to be really fast.

2012-01-03 @ 11:35:51
URL: http://goodfinance-blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0