Pynta..


Jag är såå sugen på att pynta och ordna hemma..
Hm.. Jag vet inte om jag kan göra så mycket mer med det jag redan har hemma än det som jag har gjort..
Men jag skulle bra gärna vilja göra något åt hur det ser ut..
Lite grönt i fönstren och få upp något på väggarna.. Tänk om jag ändå hade haft lite färg att måla med..
Då hade jag kunnat förska att ge mig på dom där taveldukarna som står i garderoben.. Men vad ska man måla då liksom?!
Hm.. Det finns alltid nåt litet extra som man vill pilla med.. Men jag tror inte att jag behöver nåt mer till ljusen..
Har redan sjukt många lycktor eller vad man ska kalla det.. Fast det går inte att få för många heller.. Hehe..

Zooma
När man väl hittar en blomma må man ha en kruka med.. Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0