Aj aj igen..


Jag har ju egentligen ingen större koll på mode jag inte.. Jag brukar nog mest försöka att ta det jag gillar och så är det bra med det.. Sen att vissa av dom grejerna är moderna eller va man ska kalla det.. Det är ju förståligt eftersom att det finns trots allt i affären just då ju!
Hehe.. Men nåt jag verkligen gillar är ju skor.. Hade jag kunnat hade jag säkert köpt nya skor varje dag..
Men jag försöker att undvika att titta på dom.. Blir så ledsen i ögat när jag inte kan köpa dom..
Så va jag inne å snurra på aftonbladet nu.. Å jag säger bara ajaj!
Vilka skor, det var inget i min smak.. Men ändå.. Är det meningen att man ska sätta ner sina stackars fötter i något sånt?
Oh My G! Det är väl bara det jag kan säga..



Inte så konstigt att man trillar omkull när man har sådana skor på sig!
Jag gillar faktiskt till å med den lilla gula klänningen! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0