Aj aj september..

Den gör ont!!! Ont i min hals det har jag och september är det..
Kallt ute och tydligen så är det den här månaden som äktenskap och förhållanden går i kras..
Dom säger det på radion och det står i tidningen.. Fy vilken tråkigt månad med andra ord..
Men ska man då kanske tänka också att om man fortfarande har kvar sin partner och månaden nästan är slut,
håller det då? Hm.. Knepiga tankar det där.. Men dom säger att det visst beror på att det har varit semester..
Njuter inte folk av den? Underligt..
Tur att man inte behöver oroa sig för sånt.. Så får man väl hoppas att alla som inte har brutit upp och månaden är slut kan vänta iaf till nästa september.. Haha..
Jag tror inte på sånt "lullul" jag inte.. Det kan nog vara så att känns det inte bra så är det inte bra..
Det är väl egentligen inte mer med det eller? Tåls att tänka på det där..
Fast det står iof att det bara är dom flesta som går isär då.. Men men..


September - nu går äktenskapen i kras!


finns att läsa om på ex. metro.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0