And now..?

Har egentligen sjukt mycket som jag skulle kunna göra.. Men det känns som att idag så orkar jag verkligen inte..
Städat och grejjat hela veckan.. Har som ingen lust att göra något idag heller.. Det känns som att det spelar inte någon roll hur mycket man än gär så finns det lika mycket till att göra..
Känns nästan som att det är meningslöst.. Jag blir ju inte nöjd heller med det.. Hur mycket jag än grejar så hittar jag nåt annat som jag kan dona med..

Måste ju finnas nåt annat att skriva än mitt tråkande med trasa och dammsugare... Hm..

Sitter och kollar på aftonbladet.se.. Det händer så mycket runt om.. En hel del vill jag lova.. Förstår inte poängen med allt krig och skjutande.. Folk som slår på varandra och skadar varandra runt om..
Till vilken nytta då?
En kille som har blivit skjuten, en tjej som har blivit ner slagen och en snubbe i Usa som slår på folk..
Å inte minst att det är så sjukt länge sedan Anna Lindh blev mördad, lika tråkigt nu som då! Vad ska hända här näst?
 


En annan tråkighet.. Kolla tjejen.. Varför får man fråga det? Vad blev det för bra av det här?
Den "Nya Kate Moss".. Ska man verkligen gå hela vägen då?



Nee det var ju inte nåt roligare det här inte.. Fanns nog kanske en massa glada nyheter med..
Men med alla de dåliga nyheterna så försvinner nästan alltid dom bra i mängden.. Varför är det så?
Oftast när man tänker tillbaka på något så är det de som va mindre bra eller det dåliga man kommer ihåg.
Eller är det bara jag som är sån... Hm...


Vilken massa tråkigheter jag har pratat om..
Något som faktiskt var roligt däremot är att Top Model går oftare : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0