Betty

Jaaa!! Hon är tillbaka! Äntligen finns det nåt att titta på igen ; )
Betty är ju bara för grym! Kommer väl antagligen inte att titta på varje avsnitt.. Men man kan ju försöka att ha lite kolla på henne och dom andra iaf.. Undrar om det är ett höst tecken? Nu börjar alla serier igen.. Kan det vara för att hålla folket sysselsatta i hösmörkret och genom vintern.. För att sen ta uppehåll över sommaren igen?
Det skulle nog kunna vara så.. Hm.. Vilket fall som hellst så gillar jag hösten och vintern..
Bra tid.. Mysigt! Man kan tända ljus å bara sitta och ha det bra..



Jag är ju inte direkt flitig med att skriva.. Men jag försöker att skriva en rad då och då iaf..
Igår så va jag och tog en kaffe med Marita efter jobbet.. Så blev det även några vändor biljard..
Jag måste skärpa mig lite så att jag kan ta med mig kameran där jag är.. Det har varit väldigt väldigt dåligt med det de sista.. Men jag ska försöka att bättra mig på det..  Idag så har jag inte gjort något kul alls.. Kom hem å tog å städade lite för ovanlighetens skull.. Det känns som att man inte gör annat.. Dammar och diskar å alltihop.. Men men..
Det blir ju ganska så fint efter..

Vad kan jag mer säga nu då?
Min katt e lika tjock som alla andra dagar som jag har skrivit.. Det händer än så länge ingenting..
Undra hur länge hon har tänkt att gå runt så.. Det kan ju inte vara lätt för henne precis..
Det ser ganska så tungt ut... Kommer ihåg när hon va en liten kisse.. Det är egentligen inte alls länge sedan..
Hon är ju inte ens ett år.. Illa illa.. Men men.. Jag håller bara tummarna och hoppas att det kommer att gå vägen..
Hoppas på att hitta ett bra hem till alla kissarna sedan med..
Känns som att jag har en massa jobb framför mig : S



Natti natti..
Nu ska jag se serier.. : )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat

Hoppas det är bra.

Hör av dig nån gång

Kram

Mammma

2008-09-03 @ 13:22:55
Postat av: modern

hej tjejen. Det är Rebeccas mamma. Hur går det är det några kattungar än???

2008-09-07 @ 09:47:31
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: anonym :p

hej hjärtat!jag hoppas allt är bra me dej! ett liv utan dej är som rymden utan stjärnor!



love anonym

2008-09-08 @ 17:30:46
Postat av: anonym

ej hjärtat!jag hoppas allt är bra me dej! ett liv utan dej är som rymden utan stjärnor!

2008-09-08 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0