BILJARD

Jaa biljarden igen : )

Min lilla granne var in och skrev en rad till mig.. Å jag lovar att det inte är med flit vi nästan träffar krukor och sånt..
Det är bara sånt som händer ibland för att vi är så ducktiga.. Hihi.. Men vi gör så gott vi kan för att vi inte ska göra nåt dumt.. Haha.. Vi gillar ju bara att spela en massa!

För alla andra som också gillar att spela en massa så passade min granne på att även skriva..


IMORGON ONSDAG SÅ KAN MAN KOMMA 2 OCH BETALA FÖR 1 HELA DAGEN!
PASSA PÅ : )
Biljard och Videoöppet





Inte den bästa bilden på loggan.. Jag vet.. Men vad ska jag göra?
Finns ju inga bilder.. På nätet.. Men jag ska knäppa egna.. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0