Dåligt.Bra


Ja nu är det mycket som är dåligt.. Men det är mycket bra med :)
Det är dåligt för att jag inte alls är särskilt pigg.. Feber, ont i halsen och hes som jag vet inte vad..
Låter ungefär som att jag viskar emellanåt när jag ska försöka mig på att prata..
Så jag sitter och klunkar te i mängder med honung i ett försök att få tillbaka rösten till imorgon!
Det är ju ingen höjdare att sitta i telefon och ha det som jobb att prata hela dagarna om man inte kan..

Nåt annat dåligt är ju att jag är urkass på att hinna skriva på helgerna när jag hittar på allt annat..
Jag har inte gjort så mycket men jag har ändå gjort en hel del..

Fredagen - blev ju bara jobb, jobb och åter jobb.. Sen så hem å nästan ramlade i säng..
Då var jag helt borta.. Feber alla gånger om!

Lördagen - Marita ringer och väcker mig.. Hade det inte varit hon hade jag inte svarat!
Men det var bra att jag svara för att det resulterade i en väl behövd resa till IKEA  : )
Det var inte helt nyttigt för min förkylning eller vad man ska kalla det.. Men för mitt hem var det en gudagåva!
Så blev det jobb efter det.. Jobba igen.. Ovanligt va?

Söndag - Städat hela dagen nästan.. En snabb kaffe för att få en liten paus på dagen tillsammans med Marita : )
Sen så har det bara varit städning hela dagen.. Jag är såå sjukt nöjd med hur jag har fått ordning på min lilla lya..
Men det dröjer nog inte länge innan jag blir less och vill göra om igen.. Men men.. Den dagen den sorgen.. lr?

Så nu har jag iaf sett på en tipp topp film som jag kan utan och innan.. Coyote Ugly.. Love that movie!
Men nu är det dags att packa ihop mig och gå och lägga mig.. Utan sömn kommer jag aldrig att bli kry..
Även fast att jag bara sitter ner så känner jag mig helt slut.. Jag tror inte att det är nåt bra tecken..
Coyote Ugly (2000)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat.

Kul att höra din röst om än lite skrovlig. Hoppas allt har gått bra nu då. Vi får höras lite mera sen. Kram

2008-09-29 @ 11:26:10
Postat av: modern

Har du någon katt kvar?? Var lite intresserad av den ljusa.

2008-09-29 @ 13:25:52
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0