Frågor..


Frågor och åter frågor.. Det är väl det livet går ut på? Att ställa rätt frågor vid rätt tillfälle till rätt person..
Det är även det mitt jobb går ut på.. Å tänk att det ska vara så svårt att få ihop det så att man gör allt på samma gång..
Men med lite träning och lite vilja så ska det väl gå? Det måste gå.. Det är väl helt klart att det ska gå..
Egentligen borde det inte vara så svårt att göra det.. Men det är det..
Iaf om man ska få ihop det till att det ska vara alla dom där punkterna som man skall ha med..
Det ska vara rätt fråga, rätt person och rätt tillfälle.. Träning träning så blir det rätt frågor på rätt sätt..

Vem?
Vad?
Hur?
Varför?
Vilka?

Öppna frågor.. Frågor där du inte får eller rättare sagt kan säga Ja eller Nej..
Det är då man kommer någonstans.. Hm.. Nu ska jag ju bara komma på vad för typ av frågor som jag ska ställa..
Bra frågor! Men vad är bra frågor?
Det är min hemläxa.. Å nu ska den göras.. Det är inget skämt! Det här ska tamme tusan gå!
Jag vet att det inte är omöjligt, det är hur möjligt som helst! Det gäller ju bara att hitta nyckeln till det hela..

Vardagliga frågor är ju..

Vad gör du?
Hur är det?
Hur gör du?
Vad är det som händer?
Vem är du?
Varför gör du så?
Varför är det så?
Vad jobbar du med?
Vad gör du på fritiden?
Osv..

Det är egentligen hur naturliga frågor som hellst i det vanliga livet.. Men om man vänder allt till att ha men det jag gör att göra då? Hm.. Vad blir det då? Det är det jag måste komma på.. Annars är det ju bara fint!
Det ska inte vara lätt, DÅ SKULLE ALLA GÖRA DET!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Rätt.

Men oxå.. vad vore livet utan frågor.. vad skulle vi göra av alla våsa svar om vi inte hade frågorna...

2008-09-17 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0