Minnen, i mitt hjärta!



Ja, det är gamla bilder och det är gamla minnen! Det är så att det gör ont i mitt hjärta! Så sjukt många minnen men så otroligt få bilder! Varför? Varför har jag varit så dum att jag inte tog mer kort på något som betydde så mycket för mig!
Det finns dom som säger att man inte vet vad man har innan man har förlorat det.. Jag förlorade det långt innan jag förlorade det på riktigt.. Men ändå kunde jag inte värdesätta det så som jag borde.. Istället var jag rädd!
Jag var rädd för vad jag skulle se, rädd för att jag skulle minnas något som jag inte ville komma ihåg..
Varför vad jag så dum? Man är ofta efterklok.. Men varför i ett sånt här läge? Varför vid ett sådant tillfälle..
Ingen kommer någonsin att kunna svara på det! Det är endast jag som har svaren..
Men det handlade mest om min egen feghet skulle jag säga..


Min vackra mormor "Moma", MIn underbara morfar "Moffa"          


Men mitt hjärta finns alltid där ändå! Jag tänker på er! Jag saknar er så att det verkligen gör ont i mitt hjärta!
Det är så att det rullar en tår ner för mig kind.. Nee.. Flera!

Två år sen nu.. Men ni finns med min ändå! Det finns dom som säger släpp det.. Men jag säger att det går inte, det är omöjligt! Utan er hade jag aldrig varit jag! För alltid med mig, för alltid i mitt hjärta!
R.I.P 2006

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig

2008-09-19 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0