God morgon


Jag är sjuk tror jag.. Näsan är tät.. Det snurrar i huvudet (fast att det inte e så ovanligt, hehe) å jag känner mig allmänt down.. Hm.. Inget vidare egentligen.. Jag och Marita var ute en vända igår och spelade minigolf.. Det var kul!
Sen blev det en cola på harrys innan det blev sängen.. Då var jag verkligen inte pigg..
Det kändes som om jag hade feber.. När man har feber är man inte glad alls : (
Men i morse var det lite bättre.. Men jag känner nu halsen igen å att näsan inte är med mig som den borde..
Vilken gnällsig jag är va?!

Uppe på det så ska jag jobba hela helgen.. Hur bra blev det då?
Illa, illa..
Det gynnar ju i det långa loppet får man tänka.. Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0