Gott ska gott ha!


Ja det kan man nog säga.. Min och min kollegas goda gärning idag ledde till något annat gott!
Hon som äge bilen blev så glad att vi fick en tårta/kaka till kaffet : )
Det är inte alls fel det inte.. Men det kan ju ha att göra med att våran chef sa det med..
Han sa nåt i stil med

- Klart att tjejerna borde ha en tårta till kaffet nu!

Hm.. Det var väl inte det som jag och min kollega tänkte när vi gjorde det men det var ändå inte helt fel att få!
Gotti gott gott var det vill jag lova!


Mmmm...  Avis kanske? : P

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas den var god....

Helt förståligt billigare för den tjejen än att repa bilen.

Du ser, snällhet blir till snällhet...

Kram

2008-09-19 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0