Hårigt värre..

Söndag, sista dagen på veckan.. Det är väl då man ska leva livet va?
Passa på innan nästa arbetsvecka börjar och man måste vara lite vettig igen.. Jag har iaf spenderat min dag med att dricka kaffe och prata en massa strunt med Nanno. Det har varit riktigt kul : )
Sjukt länge sedan vi umgiks sist.. Men så sa jag ju till mig själv att jag tänkte inte ringa henne eftersom att det alltid är jag som ringer.. Men inte idag, idag var det faktiskt Nanno som ringde mit..
Visserligen ringde hon och väckte mig när jag var trött som få.. Men det var värt att kliva upp för att få vara ett tag med henne.. Det blev en snabbare fika på rådhuset, efter det skulle vi åka och hämte hennes son.. Men det blev ändrade plander. Så vi fick åka hem till Nanno istället.. Där blev det en mysigare fika på hennes balkong med goa smörgåsar och grean appel juice. Den var verkligen grön vill jag lova! Wow, å gott va det : )



Som vanligt med Nanno så blev det en massa prat om allt mellan himmel och jord..
Bland annat hår.. Så vad blev det av det? Jo pilla med hår.. Hehe.. Nanno har fått för sig att jag skulle passa i kort hår..
Jag som kämpar som en tok för att få det långt igen! Orka klippa det då?!
Men så här såg det iaf ut när jag och Nanno lekte lite..

Det var bara en del av de galen skaper som vi grejade med..
Nanno hann göra en hel del med mitt hår sen.. Men det bästa av allt..
Tänk så hon kan trolla ; )

Kan man ens säga att det ser ut som att det inte är mitt eget?
Det är ju precis så som mitt brukade se ut! *snyft*
Visserligen så var mitt lite rakare men det där är precis så som jag vill ha det ju!
Tråkigt nog kostar det fan mer att skaffa nytt hår än vad det kostar att klippa av skiten!
Surt som fan e va det är.. Men..
Thats LIFE!

Jo men vi testade ju hur jag skulle se ut med Nannos hår med en gång.. Haha..
Det kom vi fram till att jag skulle nog inte ha svart hår.. Eller vad säger ni??
Inte riktigt min färg va?


Kommentarer
Postat av: Mattias

Du passar helt klart bättre i blont! =)

2008-09-21 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0