Jäkla Maskiner!


Jag är såå sjukt trött på dom där jäkla maskinerna som jag har en trappa upp..
Det vill säga tvättmaskinerna som man har "tillgång" till när man bor i det här huset..
Men jag är så trött på dom så det är nästan inte sant.. Vill egentligen inte påstå att skiten är tillgänglig..
Man måste för var gång man använder maskinerna slå på en strömbrytate och sedan mata in 4:- för att skiten ska starta.. Visst 4:- är inte så mycket.. Men eftersom att man använer båda maskinerna blir det ju 8:-.. Ta det en gång i  veckan 12 mån.. Det blir ganska så mycket då..
Sen så kan ju skiten jävlas med en ännu mer om den vill det..
Jag hade matat i pengar precis som vanligt och skulle nu upp för att tömma den för en timme sen..
Vad har hänt då tror ni?
Jo men då har den stängt av sig.. Vilket resulterar i att jag måste gå ner och hämta yterligare 4:- för att kunna öppna skiten och få ut mina saker..
Det är nämligen så att om den har slagit av sig så kan man inte ens få upp luckan.. Gah!
Alltihop är så sjukt irriterande.. Men det resulterade att idag kosteda min tvätt min 12:-
Tänk om båda hade stängt av sig?! Det värsta e väl nog att det va den maskinen som fick pengar sist av dom två som sängt av sig.. Inte den som jag startade först.. Ännu mer sjukt!
Nu e jag glad att jag antagligen inte ska tvätta på en vecka igen.. Urk! Blä! Blaha!

Där är dom där hemskheterna!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

What? Betala för å nyttja tvättmaskinerna. va e de för hyresvärd som inte fattat att de e 2000-talet? hehe. Har sett gamla myntinkast på gamla tvättmaskiner själv men de har juh inte vart i bruk under min livstid känns de som =)

2008-09-23 @ 21:19:42
Postat av: mamma

Ska man kanske måsta sitta och vakta...???

2008-09-28 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0