Kallt..

Ja det vill jag minst sagt lova.. Det är kallt ute.. Sitter just nu ute på ett staket och väntar på en av mina kollegor.. Alla har kommit utom en.. Å det är han som har bilen som vi ska åka i.. Det känns ju sådär bra det här.. Vi skall till Norge.. Men utan bil hur långt kommer vi då? Vi kommer att missa färjan som vi skulle åka med.. Å kallt e det som bara den!
Det bästa är väl att det går en färja varje halvtimme.. Men vad hjälper det när han som kör redan är en halvtimme sen..
Å lite till ändå.. Jäklar säger jag bara.. Fy bubblan vad kallt det är.. Ska nog stänga av datorn och överväga att gå in igen..
Det är inget vidare att sitta ute vid den här tiden och skriva.. Urk..

Får berätta lite mer senare om hur dagen idag varit.. Hur personalfesten igår var..
Det kan nog ha varit något mer med.. Men jag tänkte skriva en rad om det senare.. 



Kyligt tjena!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var är du nu då??????

Trodde du skulle höra av dig.

Har du fått Grattis hälsningen????

Kram

2008-09-15 @ 22:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0