Mm.. Lukta gott!


Det är precis vad det gör hemma hos mig nu!
Jag gillar ju sånadär oljor och vaxkakor med doft som piggar upp ett trött hem lite grann.. Det känns så mycket trevligare att komma hem när det luktar lite gott : )
Vi skulle köpa en fönsterskrapa till jobbet idag på en av rasterna.. Så det blev en sväng till goa 10:an som det så fint heter.. Som namnet säger så kostar allt där inne 10 kr.. Det är inte fel alls det inte! Jag hittade idag två doftoljor för 10 kr st.. Det är ingefär vad en brukar kosta i vanliga fall!
Inte luktar det sämre för det heller! Så jag är suuper nöjd jag nu när jag kan sitta här å känna likten av grönt te eller kanske jordgubb? Det beror ju vad som jag känner för helt klart.. Just nu har jag nåt som gör att det luktar typ som ny tvättat.. Mm..
Om man gillar sånt å ha närhet till 10:an borde man absolut ta å kolla in dom å allt annat ju!


Inte världens bästa bild.. Men så ser mina kap ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0