MorningShine



Good morgon! Jamen tjena.. Eller allt vad man kan säga.. Kände bara att jag var tvungen att skriva några rader..
Är såå glad att det inte var idag vi åkte till Norge! Hm.. Den trevliga pricken som jag jobbar med kom sent till jobbet idag..
Och då kan man fråga sig varför? Igår så hade denne figur försovit sig, kan väl iof hända alla..
Å gud så ledsna vi var när personen inte kom till jobbet i tid.. Öö..
Men det tråkiga i historien som gör att jag är glad att det inte var idag vi åkte..
Anledningen till förseningen var att vår vän och kollega hade krockat! Vad förvånad man blir va? Men den trevliga attityd som finns bakom ratten..
Blev nästan lite stolt och förvånad ett tag, trodde nästan att våra försök för medkänsla nått fram..

- Det var lite läskigt, tänk om tanten dött..

Det var dom första orden.. Sen kom besvikelsen igen..

- Hehe.. Tror ni jag hade fått komma på begravningen?

Jag fick ju faktiskt en svag förhoppning om att det fanns en tanke på andra och att det vart en liten "reality wake-up"..
Men inte det inte.. Jaja..
Inga skador på bilen heller, så det var ju bra! Tur det! Då kan man fortsätta med en glad min : )
Fyy vad elak jag känner mig nu : S
Men ärligt talat.. Det finns väl ändå gränser för vad man ska orka med?

Kommentarer
Postat av: mamma

Kram

2008-09-16 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0