Ögon


Jaa.. Jag ser små små ögon som tittar på mig! Dom har börjat att öppna sina små ögon. Dom är så små så små..
Men det är en av dom som är lite större än dom andra.. Om det är den katten som jag tror som är deras pappa..
Ja då är han isf ganska så mycket pappa upp i dagen.. Hehe.. Färgerna stämmer väldigt bra iaf.. Storleken med tror jag.. Har för mig att jag tyckte att det var en stor och läskig katt.. Men mina dom är bara små och söta just nu..
Längtar så tills att dom alla har öppnat sina små ögon : )
Det ska bli så kul att se dom växa, mindre kul kommer det väl att vara stundsvis.. Full rulle med sex katter som springer runt runt här å leker med varanadra och allt som dom kan hitta.. Men ändå..
Det måste ju helt klart vara värt det.. Fram till den dagen som dom måste flytta ifrån mig.. : S

Har inga nya kort på dom små liven just nu.. Men det kommer ju att komma.. har bara tänkt att passa dom små ögonen.. Måste ju vara försiktig med dom små ögonen.. Hehe..  Vilket fall som hellst så kommer det bilder : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0