Pause

Lunch paus har jag nu : )
Gott med mat vill jag lova, men ibland kan jag känna att rasten är allt för lång.. Det är visserligen både bra och dåligt..
Sitter jag kvar här och äter är den otroligt lååång.. Men om jag går hem som jag gjorde idag är den nästan lagom..
Hann både laga maten och diska faten.. Haha..

Lilla Mamma, ja jag tror att jag har fått det ; )
Satt och kliade mig i huvudet ett tag och funderade på vart det kom ifrån.. Men jag har inte hunnit varit in och fått det bekräftat!
Men jag vill lova Mamma att det var väl behövligt! Så
Tack tack tack!!

Nu är det väl dags att börja fundera på att jobba lite igen.. Tänkte att jag skulle ta mig en titt i min mail innan jag sätter igång.. Kanske hinner kolla lite nyheter också så att man hänger med lite på vad som händer runt om i världen och Sverige..

Tjing..

Kommentarer
Postat av: mamma

OK

Bra att det kommer till användning.

Jag är hemma. Är sjuk. Men det går nog över.....

Kram

2008-09-16 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0