Vilken dag

JO det är fredag, det är ju inte vilken dag som helst i veckan! Det är fredag hela dagen fick jag höra nyss..
Jag vet inte varför, men jag är sjukt sprallig.. Det är som att mina fötter skulle kunna springa ifrån min..
Men det är väldigt bra att jag är så pigg idag.. För att det blir en lååång dag! Jag gå inte och lägger min förän det är imogon.. Jag kommer alltså att få lägga mig först på lördag.. Haha.. Men det är bara för att jag ska jobba ikväll..
Så den här dagen kommer att bli jätte lång! Men just nu så känns det ju bara fin fint ändå : )

NU har jag hittat en ny besökare! Det är lilla Mattias, så glad jag blev när jag fick en rad från dig! Tack!

En annan skojig sak är ju att min blogg har fått lite nytt utseende : )
Det är tack vare en Kristina, så snällt att hon ville  hjälpa mig!
Jag skulle aldrig ha klartat det själv.. Lr kanske..
Men det skulle ju ta veckor innan jag fattar hur det här fungerar!
Så vad säger man? Jo..
Tack tack tack tack tack!

Blir man glad och så, då måste man tacka tycker jag!
Eller iaf att man måste visa att man blir glad : )

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja nu är det helt annorlunda... kände inte igen mig först... trodde jag kommit fel.

Men klart bra.

Härligt bildkollage

Kram

2008-09-19 @ 13:46:57
Postat av: kristina kittelsen

Ingen fara vet du :D

2008-09-19 @ 15:57:41
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Anders

Hej!

Oj va fint det blev, och härligt kollage! Just nu sitter jag hos Mamma och skriver det här, är på en liten semesterresa och chillar.

Ps. Kolla in min nya blogg på http://ordtankarbild.blogspot.com/ Ds

P&K

Gufar

2008-09-20 @ 10:43:44
URL: http://ordtankarbild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0